KOM OG VÆR MED – OG SÆT DIT PRÆG PÅ NY RØDE KORS BUTIK

Der fuld fart på Røde Kors! Vi planlægger at åbne en ny stor butik i Roskilde og søger derfor både et nyt stort lokale på min. 600 m2 samt en masse nye frivillige, der kan være med at drive butikken. Du kan være med fra start og være med til at sætte dit præg på den nye Røde Kors butik, der skal sælge alt fra lækkert brugt tøj til møbler og boligtilbehør.

DU KAN HELT SIKKERT NOGET, VI KAN BRUGE!

Til vores nye butik har vi brug for frivillige, der har lyst til at indgå i et driftigt og uhøjtideligt fællesskab, hvor der altid er tid tilsmil og en hyggelig kop kaffe.

Vi har brug for alle, der har lyst til at være med til opbygning, indretning og drift af den kommende butik. Der er masser af forskellige opgaver at kaste sig over, lige fra byggeopgaver til tøjudvælgelse og dekoration.

Sidenhen bliver den gode kundeservice og salg samt indsamling af donationer, sortering og kørsel også opgaver, du kan deltage i.

VI FORESTILLER OS, AT DU:
Har lyst til frivilligt arbejde i fællesskab med andre
Kan bidrage med smil og godt humør
Kan afsætte min. 3 – 4 timer om ugen efter nærmere aftale
Kan stå inde for værdierne og fællesskabet i Røde Kors

Vi søger både frivillige til butiksarbejde, til kørsel og sortering samt en butiksleder

Er du interesseret i at vide mere eller har du kendskab til et lokale, vi kan bruge til vores nye butik, kan du kontakte butikskonsulent Michael Dupont på til. 29 37 10 86 eller skrive til micdu@rodekors.dk

Som frivillig hos Røde Kors bliver du en del af et unikt fællesskab, der arbejder for at gøre en forskel for socialt udsatte i Danmark.

Vær opmærksom på at arbejdet i Røde Kors er frivilligt og ulønnet.

Vi glæder os til at høre fra dig!